Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 469 v sobesedilu:

Koncept vseživljenjskega učenja vključen v Memorandum o vseživljenjskem učenju (2000) je namreč postal sestavni del številnih nacionalnih programov in tudi slovenskega Nacionalnega programa visokega šolstva. Vseživljenjsko učenje kot druga priložnost za tiste odrasle, ki niso bili uspešni pri izobraževanju ter izobraževanje za razvoj določenih spretnosti ali napredovanje na delovnem mestuj je v Sloveniji prisotno že precej časa, predvsem v obliki izrednega študija (Trunk Širca, Sulčič, 2004). Organizacija je podobna kot pri rednem študiju, le da je prilagojena delavnemu času izrednih študentov, tako da so predavanja organizirana v popoldanskem času in/ali med vikendi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA