Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 494 v sobesedilu:

Med rednimi študenti pa je število odraslih doseglo največji preskok v študijskem letu 2002/03, ko se je njihovo število skoraj podvojilo. Medtem ko se je njihovo število v 90-ih letih 20. stoletja gibalo med približno 1.000 in 3.000, je v 21. stoletju poskočilo na približno 6.000 do 7.000. Glede na to, da se tudi Slovenija vse bolj zaveda pomena vseživljenjskega učenja in izobraževanja ter sledi evropskim tokovom na tem področju (s podpisom Bolonjske deklaracije, sprejetjem memoranduma o vseživljenjskem učenju...), ki vse bolj spodbujajo aktivno politiko na področju vseživljenjskega izobraževanja in tudi odpiranje visokega šolstva odraslim, lahko še naprej pričakujemo naraščanje te skupine študentov na visokošolskih institucijah pri nas.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA