Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 521 v sobesedilu:

Ta značilnost nove družbe je posledica hitrega družbenega, tehnološkega in znanstvenega razvoja ter posledica razvoja informacijske in komunikacijske tehnologije. 5.3.1 Povečevanje števila netradicionalnih študentov na visokošolskih institucijah Knjižnice se na nove skupine študentov, ki vstopajo v visoko šolstvo, odzivajo s prilagajanjem posebnim potrebam novih uporabnikov. Lieven (v Jordan, 1998 ) je že leta 1989 identificiral ideološke utemeljitve, ki zagovarjajo povečan dostop in kažejo odnos knjižnic do netradicionalnih skupin uporabnikov. o služiti potrebam posameznikov za samoizpolnitev je vedno bilo v središču liberalne tradicije izobraževanja, ki so jo močno podpirale številne knjižnice od nastanka splošnih knjižnic vse do danes; o tesno povezana s to tradicijo je zaveza za okrepitev tradicionalno nepriviligiranih skupin; o prav tako so številne knjižnice zagovornice tega pristopa, ko poskušajo pomagati tistim, ki niso imeli enakih priložnosti kot ostali. Knjižnice so se vedno želele približati depriviligiranim, ko so hotele upoštevati potrebe netradicionalnih uporabnikov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA