Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 532 v sobesedilu:
Tako starejše kot nove univerze skrbi preživetje in če to pomeni, da morajo postati bolj gostoljubne do netradicionalnih študentov, bodo sprejele tako politiko in od knjižnic bodo pričakovale, da se prilagodijo potrebam teh uporabnikov (Jordan, 1998). Rezultat prilagajanja drugačnim potrebam učenja odraslih pa se kaže predvsem kot razvoj novih metod in oblik poučevanja (Dunne, 1999a). 5.3.2 Hitro povečevanje količine informacij in povečan dostop do njih Ta značilnost, ki je nastala kot posledica razvoja informacijske tehnologije, neposredno vpliva na delo knjižnic, in sicer na področju hranjenja in dostopanja do informacij. Besedne zveze kot so eksplozija informacij, informacijska tehnologija, bogastvo informacij, informacijska preobremenitev vse pogosteje slišimo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani