Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 533 v sobesedilu:

Rezultat prilagajanja drugačnim potrebam učenja odraslih pa se kaže predvsem kot razvoj novih metod in oblik poučevanja (Dunne, 1999a). 5.3.2 Hitro povečevanje količine informacij in povečan dostop do njih Ta značilnost, ki je nastala kot posledica razvoja informacijske tehnologije, neposredno vpliva na delo knjižnic, in sicer na področju hranjenja in dostopanja do informacij. Besedne zveze kot so eksplozija informacij, informacijska tehnologija, bogastvo informacij, informacijska preobremenitev vse pogosteje slišimo. Večina informacij je novih in so nastale kot rezultat hitrega razvoja znanosti, tehnologije in umetnosti in vodijo k povečanju vsote celotnega človeškega znanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA