Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 580 v sobesedilu:
V nadaljevanju pa bom podala definicijo Ameriškega bibliotekarskega združenja (American Library Association - ALA), ki je do danes najširše sprejeta definicija tako v ZDA kot tudi v Evropi (Virkus, 2003). Prvi dve, spodaj omenjeni definiciji kažeta na odnos informacijske pismenosti do drugih vrst pismenosti, kar je potrebno poudariti, saj se informacijsko pismenost velikokrat zamenjuje predvsem z računalniško pismenostjo. Medtem ko zadnja kaže na povezanost informacijske pismenosti z vseživljenjskim učenjem. o Informacijska pismenost je integracija knjižnične pismenosti, računalniške, medijske, tehnološke pismenosti, kritičnega mišljenja, etike in komunikacijskih spretnosti (Rockman, 2004a, str.3) o Informacijsko pismenost moramo v primerjavi z računalniško pismenostjo razumeti širše od znanja o tem, kako uporabljati računalnik in dostopati do informacij, do kritične presoje o sami naravi informacije, njene tehnične infrastrukture in družbenega,
kulturnega in celo filozofskega konteksta in vpliva (Rockman, 2004a, str.7). o Informacijska pismenost predstavlja osnovo za vseživljenjsko učenje in je skupna vsem disciplinam, vsem učnim okoljem in vsem stopnjam izobraževanja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani