Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 580 v sobesedilu:

V nadaljevanju pa bom podala definicijo Ameriškega bibliotekarskega združenja (American Library Association - ALA), ki je do danes najširše sprejeta definicija tako v ZDA kot tudi v Evropi (Virkus, 2003). Prvi dve, spodaj omenjeni definiciji kažeta na odnos informacijske pismenosti do drugih vrst pismenosti, kar je potrebno poudariti, saj se informacijsko pismenost velikokrat zamenjuje predvsem z računalniško pismenostjo. Medtem ko zadnja kaže na povezanost informacijske pismenosti z vseživljenjskim učenjem. o Informacijska pismenost je integracija knjižnične pismenosti, računalniške, medijske, tehnološke pismenosti, kritičnega mišljenja, etike in komunikacijskih spretnosti (Rockman, 2004a, str.3) o Informacijsko pismenost moramo v primerjavi z računalniško pismenostjo razumeti širše od znanja o tem, kako uporabljati računalnik in dostopati do informacij, do kritične presoje o sami naravi informacije, njene tehnične infrastrukture in družbenega, kulturnega in celo filozofskega konteksta in vpliva (Rockman, 2004a, str.7). o Informacijska pismenost predstavlja osnovo za vseživljenjsko učenje in je skupna vsem disciplinam, vsem učnim okoljem in vsem stopnjam izobraževanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA