Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 588 v sobesedilu:

Informacijsko pismena oseba: 1. se zaveda, da je točna in popolna informacija osnova razumskih odločitev; 2. prepozna potrebo po informaciji (informacijsko potrebo); 3. formulira vprašanje na podlagi informacijske potrebe; 4. identificira potencialne vire informacij; 5. razvije uspešne iskalne strategije; 6. dostopa do virov informacij vključno z računalniškimi in drugimi tehnologijami; 7. vrednoti informacije; 8. organizira informacije za praktično uporabo; 9. integrira novo informacijo v obstoječe znanje; 10. uporablja informacije pri kritičnem mišljenju in reševanju problemov. Omenjena definicija torej poudarja spretnosti in sposobnosti, ki jih mora posameznik imeti, zato da ga lahko označimo kot informacijsko pismenega. Čeprav se marsikomu zdijo nekatere sposobnosti pomembnejše od drugih, so vse nujno potrebne in pomanjkanje katerekoli od njih vpliva na to kako uspešni in učinkoviti uporabniki informacij smo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA