Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 599 v sobesedilu:
Standardi informacijske pismenosti za študente so napisani na obči ravni, tako da se jih lahko prilagaja lokalnim potrebam oz. učnim potrebam posameznih skupin uporabnikov (študentov, učiteljev, raziskovalcev, staršev), razdeljeni so v tri glavne kategorije, od katerih vsaka vsebuje po tri standarde, vsak standard pa opisuje več kazalcev. Prvi trije standardi spadajo v kategorijo informacijske pismenosti, ki pravi, da informacijsko pismen študent dostopa do informacij učinkovito, jih kritično vrednoti ter jih natančno in kreativno uporablja. V naslednji kategoriji samostojnega učenja standardi opisujejo, da je samostojen učenec informacijsko pismen in sledi informacijam, ki so povezane z osebnimi interesi, ceni literaturo in druge kreativne oblike izražanja informacij ter teži k izvrstnosti v iskanju informacij in ustvarjanju znanja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani