Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 601 v sobesedilu:

V naslednji kategoriji samostojnega učenja standardi opisujejo, da je samostojen učenec informacijsko pismen in sledi informacijam, ki so povezane z osebnimi interesi, ceni literaturo in druge kreativne oblike izražanja informacij ter teži k izvrstnosti v iskanju informacij in ustvarjanju znanja. V zadnji kategoriji družbene odgovornosti so opisane značilnosti družbeno odgovornih študentov, in sicer so to tisti, ki pozitivno prispevajo k učeči se skupnosti in družbi, so informacijsko pismeni in se zavedajo pomena, ki jih imajo informacije za demokratično družbo, poleg tega se moralno vedejo z ozirom na informacije in informacijsko tehnologijo ter učinkovito sodeluje v skupinah, ki sledijo informacijam in jih proizvajajo (Information literacy standards for student learning. 1998.) Leta 2000 je ALA objavila nove standarde informacijske pismenosti v visokem šolstvu (Information Literacy Competency Standards for Higher Education), kjer je ponovno podala definicijo informacijske pismenosti ter poudarila povezanost informacijske pismenosti z informacijsko tehnologijo, pedagogiko in visokim šolstvom. Tehnološke spretnosti so predpogoj informacijske pismenosti, saj nam omogočajo uporabo računalnika, programov, baz podatkov in druge tehnologije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA