Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 601 v sobesedilu:
V naslednji kategoriji samostojnega učenja standardi opisujejo, da je samostojen učenec informacijsko pismen in sledi informacijam, ki so povezane z osebnimi interesi, ceni literaturo in druge kreativne oblike izražanja informacij ter teži k izvrstnosti v iskanju informacij in ustvarjanju znanja. V zadnji kategoriji družbene odgovornosti so opisane značilnosti družbeno odgovornih študentov, in sicer so to tisti, ki pozitivno prispevajo k učeči se skupnosti in družbi, so informacijsko pismeni in se zavedajo pomena, ki jih imajo informacije za demokratično družbo, poleg tega se moralno vedejo z ozirom na informacije in informacijsko tehnologijo ter učinkovito sodeluje v skupinah, ki sledijo informacijam in jih proizvajajo (Information literacy standards for student learning. 1998.) Leta 2000 je ALA objavila nove standarde informacijske pismenosti v visokem šolstvu (Information Literacy Competency Standards for Higher Education), kjer je ponovno podala
definicijo informacijske pismenosti ter poudarila povezanost informacijske pismenosti z informacijsko tehnologijo, pedagogiko in visokim šolstvom. Tehnološke spretnosti so predpogoj informacijske pismenosti, saj nam omogočajo uporabo računalnika, programov, baz podatkov in druge tehnologije.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani