Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 61 v sobesedilu:

Drugi pa je vseživljenjsko učenje razumel kot hitro in obsežno razširjanje institucionaliziranega izobraževanja odraslih, ko naj bi vseživljenjsko izobraževanje pomenilo vračanje v že delujoče izobraževalne institucije. Podobne razlike ugotavljata Tuijnman in Boström (2002) med sorodnima konceptoma vseživljenjskega in povratnega učenja. Medtem ko je Organizacija Združenih narodov za izobraževanje, znanost in kulturo (United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization - UNESCO) razvijala koncept vseživljenjskega učenja, se je Organizacija za gospodarsko sodelovanje in razvoj (Organisation for Economic Co-operation and Development - OECD) zavzemala za povratno izobraževanje kot strategijo za pospeševanje vseživljenjskega izobraževanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA