Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 611 v sobesedilu:

Poleg teh osnovnih spretnosti pa morajo knjižnice skupaj s fakulteto prilagoditi instrumente vrednotenja posameznim znanstvenim disciplinam (Information Literacy Competency Standards for Higher Education, 2000). 5.5.3 Zahteve po informacijskem opismenjevanju študentov Zahteve po informacijskem opismenjevanju študentov v visokem šolstvu je mogoče utemeljiti tako z doprinosom omenjenih spretnosti k večji kvalitete študijskega dela, z okrepitveno vlogo teh spretnosti, ki omogočajo kvalitetnejše življenje, z doprinosom k spretnostim vseživljenjskega učenja kot tudi z zaželeno spretnostjo na trgu dela. Pri tem pa seveda ne smemo pozabiti na posebne skupine uporabnikov, kot so odrasli, ki imajo pravico do enako kakovostnih programov informacijskega opismenjevanja kot ostali študentje. Informacijsko opismenjevanje omogoča uporabnikom, da si pridobijo potrebne spretnosti za iskanje in izkoriščanje informacij, ki jih potrebujejo pri delu, študiju in v prostem času.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA