Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 634 v sobesedilu:

Ne glede na to ali poteka učenje doma, na delovnem mestu ali v šoli je naloga informacijskih specialistov, da učijo te pomembne spretnosti (Kirby, Liddiard, Moore, 1998). Študentje, ki študirajo na daljavo, dostopajo pogosto do virov informacij preko omrežja, nova tehnologija pa omogoča poučevanje in učenje, ne da bi morala biti učitelj in učenec na istem mestu ob istem času. Ti študentje morajo biti deležni primerljivih izkušenj na področju informacijskih virov kot tradicionalni študentje in doseči enako stopnjo spretnosti informacijske pismenosti (Information Literacy Competency Standards for Higher Education, 2000) Pozitivni učinki informacijskega opismenjevanja so torej očitni za same študente, institucije visokega šolstva in delodajalce.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA