Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 671 v sobesedilu:

V 80-ih letih 20. stoletja je Hernandez (v Neely, 2002, str. 48) ugotovil, da imajo pri pisanju raznih nalog podiplomski študentje največ težav s pregledom literature in da nimajo dovolj izkušenj ali znanja o knjižnicah, da bi jih lahko učinkovito uporabljali. V istem obdobju so Farid in drugi (v Neely, 2002) ugotovili, da študentje izmed vseh virov najpogosteje uporabljajo listkovni in računalniški katalog (89 odstotkov), le okrog 50 odstotkov študentov uporablja tudi izvlečke in kazala. Morner (v Neely, 2002, str. 48) pa je ugotovil, da čeprav je 65 odstotkov študentov razumelo kako deluje iskanje v računalniški podatkovni bazi in 70 odstotkov razumelo Boolove operatorje in znalo omejiti iskanja z velikim številom zadetkov, jih je manj kot 50 odstotkov razumelo pomen okrajšav in le 40 odstotkov razumelo prednosti iskanja po ključnih besedah v računalniškem katalogu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA