Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 673 v sobesedilu:

Morner (v Neely, 2002, str. 48) pa je ugotovil, da čeprav je 65 odstotkov študentov razumelo kako deluje iskanje v računalniški podatkovni bazi in 70 odstotkov razumelo Boolove operatorje in znalo omejiti iskanja z velikim številom zadetkov, jih je manj kot 50 odstotkov razumelo pomen okrajšav in le 40 odstotkov razumelo prednosti iskanja po ključnih besedah v računalniškem katalogu. V 90-ih letih prejšnjega stoletja je Morner (v Neely, 2002, str. 40) ugotovil naslednje težave podiplomskih študentov: - med njimi je zelo razširjena knjižnična anksioznost, ki temelji na predhodnih slabih izkušnjah ali nezadostnih knjižničnih spretnosti; - nekateri niso uporabniki knjižnic, ker niso imeli potrebe po uporabi knjižnic za dosedanje akademsko delo; - velikokrat neradi vprašajo za pomoč, zaradi strahu, da bodo postavili neumno vprašanje ali pa mislijo, da drugi pričakujejo, da bi morali na podiplomski stopnji že znati uporabljati knjižnico; - primanjkuje jim časa, da bi si pridobili spretnosti informacijskega raziskovanja, ker ne vedo, kakšna potrošnja časa je lahko takšno raziskovanje brez ustreznega znanja. Neely (2002) je v svoji raziskavi o socioloških in psiholoških vidikih informacijske pismenosti v visokem šolstvu prišla do zanimivih ugotovitev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA