Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 679 v sobesedilu:

Raziskava je namreč pokazala, da kar 50 odstotkov študentov ni imelo nobenih učnih izkušenj povezanih s knjižnico. Udeleženci, ki so bili vključeni v kakšno od oblik knjižničnih inštrukcij, poročajo, da jim je koristilo, ne glede na to kako intenzivne so bile in kolikokrat so jih bili deležni ter da tudi minimalna stopnja udeleženost ali sodelovanja v katerikoli kategoriji (ogled, orientacija; inštrukcije/predavanje; individualen stik z knjižničarjem, kreditni predmet, samostojno vodenje; poučevanje v majhni skupini; učne ure) prinaša pozitivne učinke. Zato je pomembno, da imajo študentje priložnosti, da se srečajo s knjižnično informacijskim okoljem v formalizirani obliki.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA