Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 725 v sobesedilu:

Lindeman (v Knowles, Holton, Swanson, 1998, 40) je npr. že leta 1926 identificiral ključne domneve o odraslih učencih. Predpostavil je, da so odrasli motivirani za učenje, če je v skladu z njihovimi potrebami in interesi, da je njihova orientacija za učenje usmerjena v življenje, da so izkušnje najbogatejši vir učenja odraslih, da imajo odrasli močno potrebo po samostojnosti in da individualne razlike med ljudmi naraščajo z leti. Do leta 1940 je bila odkrita večina elementov potrebnih za teorijo učenja odraslih, vendar so ostajali izolirani v obliki posameznih spoznanj, konceptov in principov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA