Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 761 v sobesedilu:

Pri informacijskem opismenjevanju bi upoštevanje teh značilnosti pomenilo predvsem, da se ne postavlja časovnih omejitev, ko posamezniki preizkušajo lastne spretnosti iskanja informacij. Prav tako je treba paziti, da so navodila in razlaga jasna, primerno glasna, da imajo pisna gradiva ustrezno velikost teksta, da pazimo na hitrost s katero podajamo navodila in razlago, ter da večkrat ponovimo pomembne stvari. Če ostajajo sposobnosti odraslih, s katerimi največkrat povezujemo učenje, skoraj nespremenjene, pa so značilnosti, ki jih opisujem v nadaljevanju tiste, ki pomembneje vplivajo na učni proces. 6.1.2 Psihosocialne značilnosti odraslih Pri otrocih in odraslih imamo opraviti z drugačnimi psihosocialnimi značilnostmi subjektov učnega procesa, prav te značilnosti pa so tisti element, ki narekujejo drugačno učno prakso.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA