Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 780 v sobesedilu:

Če narušimo zadovoljevanje človekove potrebe po priznanju samostojnosti in neodvisnosti in ga ne izobražujemo v skladu s psihologijo odraslega, povzročamo nastajanje škodljivih posledic za učenje. Odraslim upade motivacija za učenje, vzgojni učinek je minimalen, udeležba je neredna, osip je velik, nekateri dobijo trajen odpor do izobraževanja in zavračajo kakršnokoli novo obliko izobraževanja (ibid.). Griffin (v Podmenik, 1997) razlikuje med kompetenco študentov v rednem in izrednem izobraževanju; v prvem so pristojni učitelji, v drugem pa študentje, ki so tudi praktično povsem avtonomni in zato pristojnejši za sam izbor in potek študija ter evalvacijo študijskih metod.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA