Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 813 v sobesedilu:

Na področjih, kjer imajo odrasli malo izkušenj, se navadno postavijo v odvisen položaj, kar lahko pričakujemo tudi pri informacijskem opismenjevanju. Odrasle zato postopoma spodbujamo k samostojnosti, šele ko si pridobijo nekaj znanja in postajajo bolj samozavestni. Predvsem pa moramo paziti, da ne zanikamo želje po samostojnosti tistih, ki jim je to področje blizu. 6.1.2.2 Izkustvo odraslih Odrasel se od otrok in mladih, ki še niso izstopili iz šolanja, poleg bogatejših življenjskih izkušenj (v šoli, družini, socialnem okolju) loči predvsem po delovnih izkušnjah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA