Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 87 v sobesedilu:
Če želimo preživeti na trgu dela v času hitrih družbenih, gospodarskih in tehnoloških sprememb, moramo stalno prilagajati svoje znanje in spretnosti nepredvidljivim zahtevam trga (Kodelja, 2005). Površno gledano bi lahko vseživljenjsko učenje povezali s procesom nadaljnjega učenja in nenehnega samoizobraževanja skozi celotno življenje, ki temelji na treh lastnostih (Schuetze, Slowey, 2000). Prva predstavlja vseživljenjskost, ki v nasprotju s pojmovanji iz 70-ih in 80-ih letih 20. stoletja, ko so pojmi kot sta ponovno izobraževanje in permanentno izobraževanje pomenila predvsem odrasle in visoko šolstvo, vključuje več kot le izobraževanje odraslih.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani