Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 985 v sobesedilu:
Individualizacija se deli na dva glavna dela (Andrilović, 1985): o vsebine učenja (izbor vsebine je odvisen od ciljev in lastnosti posameznika in od ciljev skupnosti v kateri živi ter od posameznikovega predhodnega znanja). o poti učenja in učna sredstva (odvisni od lastnosti posameznika in opremljenosti izobraževalne ustanove z različnimi učnimi sredstvi - običajni in programirani učbeniki, magnetofoni, kasetofoni, videorekorderji, televizije itn.). Načrt in predvidena organizacija učenja morata biti prilagojena že ustaljenim navadam, ker bi izobraževanje sicer za udeležence predstavljalo nepremostljivo prilagajanje. Veliko bolj se lahko prilagajamo posameznikovim učnim navadam in tehnikam učenja pri izobraževanju na daljavo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani