Korpus bibliotekarstva

Merčun, Tanja: Amazon in knjižnični katalogi. Diplomsko delo, 2007, poved 235 v sobesedilu:

Zanimivo in nekoliko ironično je, da lahko veliko neuresničenih idej o izboljšanju katalogov danes najdemo v spletnih iskalnikih. In ravno popularnost spleta in spletnih iskalnikov je vplivala na mentalne modele uporabnikov, torej na njihova pričakovanja in vedenje pri uporabi knjižničnih katalogov na spletu (Yu in Young, 2004). Uporabniki pričakujejo preprostost in takojšnje rezultate, pri tem pa knjižnične storitve primerjajo s tistimi, ki jih nudita Amazon in Google. Novotny (2004) v svoji študiji na primer ugotavlja, da študenti pričakujejo, da bo knjižnični katalog deloval na enak način kot spletni iskalniki in so presenečeni nad ugotovitvijo, da temu ni tako.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA