Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 1127 v sobesedilu:

Analiza spletnih mest šolskih knjižnic v Sloveniji je pokazala, da te pri izvajanju svojih nalog še vedno uporabljajo predvsem tradicionalne vire, še najbolj kriterijem zadošča spletno mesto knjižnice Šolskega centra Celje, ki se med analiziranimi lahko primerja tudi z informacijsko naprednimi knjižnicami v svetu. Prav tako je analiza pokazala, da uspešne knjižnice svojim uporabnikom na spletnih straneh nudijo velik nabor možnosti in imajo zelo natančno izdelana različna pomagala, kot so navodila za vrednotenje različnih virov, postopke razreševanja informacijskega problema, predstavitve poljubne teme, navajanje literature, navodila za sodelovalno učenje, povezave s kurikulom šole ... Na podlagi analize izbranih spletnih strani smo oblikovali spletno stran knjižnice Srednje šole za oblikovanje Maribor.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA