Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 133 v sobesedilu:

Učenec pa s tem pridobiva tudi kritičnost, saj mora spoznati in vedeti, zakaj raziskuje z metodo dela z viri, katere informacije so prave za njegov namen in kako jih bo uporabil. Izobraževalna vrednost informacij leži v učni in ne v sami knjižnični spretnosti, ko npr. knjižničar lahko pri knjižničnem informacijskem znanju nauči učence uporabljati katalog, v učnem procesu pa se bo naučil, kdaj in zakaj ga je potrebno uporabiti. (Novljan, 1996) 3.2 Raziskave o informacijski pismenosti Preden sta se Merchant in Hepworth (2002, str. 82) lotila svoje raziskave o informacijski pismenosti učiteljev in učencev v gimnaziji, poročata, da je bila večina predhodnih raziskav opravljena v višjem šolstvu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA