Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 134 v sobesedilu:
Izobraževalna vrednost informacij leži v učni in ne v sami knjižnični spretnosti, ko npr. knjižničar lahko pri knjižničnem informacijskem znanju nauči učence uporabljati katalog, v učnem procesu pa se bo naučil, kdaj in zakaj ga je potrebno uporabiti. (Novljan, 1996) 3.2 Raziskave o informacijski pismenosti Preden sta se Merchant in Hepworth (2002, str. 82) lotila svoje raziskave o informacijski pismenosti učiteljev in učencev v gimnaziji, poročata, da je bila večina predhodnih raziskav opravljena v višjem šolstvu. Raziskave, ki so bile opravljene v osnovnem in srednjem šolstvu, so bile bolj kot na informacijsko pismenost usmerjene na proces iskanja informacij, posebno pozornost so posvetili tudi uporabi elektronskih informacijskih virov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani