Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 135 v sobesedilu:

(Novljan, 1996) 3.2 Raziskave o informacijski pismenosti Preden sta se Merchant in Hepworth (2002, str. 82) lotila svoje raziskave o informacijski pismenosti učiteljev in učencev v gimnaziji, poročata, da je bila večina predhodnih raziskav opravljena v višjem šolstvu. Raziskave, ki so bile opravljene v osnovnem in srednjem šolstvu, so bile bolj kot na informacijsko pismenost usmerjene na proces iskanja informacij, posebno pozornost so posvetili tudi uporabi elektronskih informacijskih virov. V osnovni šoli je bilo opravljenih zelo malo raziskav, več je bilo objav o tem, kaj je informacijska pismenost, kako bi se morala poučevati in kakšna je vloga šolske knjižnice pri tem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA