Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 138 v sobesedilu:

Identificirali so korake, ki jih otroci uporabljajo pri poizvedovanju informacij, in probleme, ki jih pri tem doživljajo. Prepoznali so potrebo po vodenju, ki je še posebej potrebna v zgodnjih fazah poizvedovanja, še zlasti, če so otroci zgrešili pri osnovnem konceptu teme, ki so jo raziskovali. V Novi Zelandiji (Moore 2000, cit. po Merchant, 2002) so preverjali informacijsko pismenost učiteljev in ugotovili, da večina učiteljev verjame, da "praktično razume" informacijske spretnosti, toda približno polovica je priznala, da niso seznanjeni z načini, s katerimi bi lahko proces iskanja in uporabe informacij povezali z načini poučevanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA