Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 140 v sobesedilu:

V Novi Zelandiji (Moore 2000, cit. po Merchant, 2002) so preverjali informacijsko pismenost učiteljev in ugotovili, da večina učiteljev verjame, da "praktično razume" informacijske spretnosti, toda približno polovica je priznala, da niso seznanjeni z načini, s katerimi bi lahko proces iskanja in uporabe informacij povezali z načini poučevanja. Raziskava se zaključuje s sklepom, da morajo učitelji najprej izboljšati svojo informacijsko pismenost, tako da se soočijo z vrstami razpoložljivih informacijskih virov in z njihovim dostopanjem, vrednotenjem in uporabo informacij, če želijo uspešno poučevati svoje učence tovrstne spretnosti. Pri načrtovanju naše naloge bomo upoštevali usmeritve tujih raziskav, ki proučujejo povezavo šolske knjižnice z učenjem učencev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA