Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 141 v sobesedilu:

Raziskava se zaključuje s sklepom, da morajo učitelji najprej izboljšati svojo informacijsko pismenost, tako da se soočijo z vrstami razpoložljivih informacijskih virov in z njihovim dostopanjem, vrednotenjem in uporabo informacij, če želijo uspešno poučevati svoje učence tovrstne spretnosti. Pri načrtovanju naše naloge bomo upoštevali usmeritve tujih raziskav, ki proučujejo povezavo šolske knjižnice z učenjem učencev. Ker v slovenski bibliotekarski literaturi nismo našli ustreznih raziskav, ki bi preučevale povezave šolske knjižnice z učenjem učencev, smo najprej poiskali nekaj tujih raziskav.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA