Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 150 v sobesedilu:

Učitelje pa so spraševali, kako dojemajo vpliv šolske knjižnice na učenje.1 Učenci so izjavili, da šolska knjižnica najbolj pomaga:

- pri različnih korakih iskanja in uporabe informacij 96,84% - postavljanja vprašanj za njihovo temo 95.95% - najti različne informacijske vire (knjige...) za njihovo temo 95,10% - računalniki jim pomagajo iskati informacije znotraj in zunaj ŠK 94,35% - naučiti se več dejstev o njivi temi 94,27% - vedeti, kako uporabiti različne vrste informacijskih virov 93,74% - prepoznati dobro informacijo 92,81% - računalniki v ŠK jim pomagajo, da je njihovo šolsko delo boljše 92,41% - pri premišljevanju, kako bodo iskali informacije naslednjič 92,36% Izkazalo se je, da šolska knjižnica najbolj vpliva na (rangirano):


- pridobivanje informacij - uporabo računalnikov - uporaba informacij - pridobivanje novega znanja - šolske dosežke - branje - samostojno učenje Ugotovili so še, da deklice na splošno smatrajo šolsko knjižnico za bolj koristno kot dečki, da je pomoč bolj prisotna v osnovni šoli in da se manjša z učenčevim napredkom skozi šolanje, statistično značilno je, da Afriško Ameriški učenci smatrajo šolsko knjižnico za bolj koristno, da podeželske šole enačijo pomoč šolske knjižnice v odnosu do dostopnosti informacijske tehnologije in da se bralni dosežki dramatično manjšajo na srednji šoli.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA