Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 153 v sobesedilu:
Avstralija Druga je raziskava Informacijska pismenost na osnovnošolski stopnji (Foggett, 2002), ki izhaja iz definicije informacijske pismenosti po Brucu: "informacijska pismenost je zmožnost locirati, uporabiti, organizirati, predstaviti in vrednotiti informacije učinkovito in uspešno glede na namen in potrebo". (Bruce, 1997, cit. po Foggett) Namen raziskave je bil raziskati, kako dobro so učenci osnovne šole usvojili informacijski proces, postopke lokacije in izbiranja informacij. Uporabili so kvalitativno metodo: študijo primera in opazovanje (sodelovala je skupina 27 učencev 4. in 5. razreda osnovne šole, učence so opazovali med šolsko uro v knjižnici). Preverjali so, kako razvijajo spretnosti za lociranje in izbor informacij za svoj raziskovalni problem.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani