Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 169 v sobesedilu:

Za vir so se odločili, ker je enostaven za uporabo (5), zanimiv (4), odgovori na večino vprašanj (4), je lahek za branje (3), ima več informacij (3). Za izpolnitev naloge so na koncu uporabili knjige (od 1 do več kot 3: 22), druge ljudi (2), lastno znanje (1), internet (6) več kot 1 vir (12). Velika Britanija S kvalitativno raziskavo (Merchant, Hepworth, 2002) so ugotavljali informacijsko pismenost učiteljev in učencev v dveh gimnazijah, ki sta ločeni po spolih (dekliški in deški gimnaziji), preskrbeli so izobraževanje posebej za dekleta in posebej za fante.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA