Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 171 v sobesedilu:

Velika Britanija S kvalitativno raziskavo (Merchant, Hepworth, 2002) so ugotavljali informacijsko pismenost učiteljev in učencev v dveh gimnazijah, ki sta ločeni po spolih (dekliški in deški gimnaziji), preskrbeli so izobraževanje posebej za dekleta in posebej za fante. Uporabili so naslednje tehnike:

- opazovali so 10 učiteljev in 40 učencev v razredu, - to so dopolnili z opazovanjem vedenja učencev v šolski knjižnici in pri uporabi računalnikov, - intervjuvali so posamezne člane učiteljskega zbora v obeh šolah, - skupinsko so intervjuvali učence v različnih starostnih skupinah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA