Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 173 v sobesedilu:



- opazovali so 10 učiteljev in 40 učencev v razredu, - to so dopolnili z opazovanjem vedenja učencev v šolski knjižnici in pri uporabi računalnikov, - intervjuvali so posamezne člane učiteljskega zbora v obeh šolah, - skupinsko so intervjuvali učence v različnih starostnih skupinah. Ugotovili so, da je večina učiteljev informacijsko pismena, čeprav je to bolj rezultat njihovega osebnega zanimanja za informacije in za vlogo, ki jih lahko imajo informacije v njihovem poučevanju, kot pa strokovnega izpopolnjevanja na šoli, ki bi spodbujalo informacijsko opismenjevanje. Za učence se je izkazalo, da so vešči v raznolikih virih poiskati informacije (uporaba raznolikih virov za lociranje informacij), toda kognitivne spretnosti, ki so za to potrebne, so premalo razvite in sprejete kot del šolskega dela.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA