Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 197 v sobesedilu:

Knjižničarji, ki so sami informacijsko pismeni, imajo urejeno knjižnico in svoje znanje prenašajo na učence, ker se zavedajo pomena informacijske pismenosti za samostojno učenje. Informacijsko pismeni učenec aktivno obvlada informacijski proces za samostojno učenje in razreševanje problemov,3 kar pomeni, da pozna vrste informacijskih virov, uporablja iskalne strategije in pripomočke za iskanje in poizvedovanje informacij, ki jih zna izbrati, uporabiti, organizirati, predstaviti in vrednotiti. Ob tem obvlada splošno pismenost (branje, poslušanje, pisanje), zna uporabljati kognitivne strategije za selekcijo, pridobitev, analizo, sintezo, predelavo in vrednotenje informacij (obvlada učenje učenja) in uporablja sodobno informacijsko in komunikacijsko tehnologijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA