Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 229 v sobesedilu:

Šolska knjižnica je torej prostor, ki s knjižničnimi storitvami zagotavlja dostopnost organizirane knjižnične zbirke in informacijskih virov, in nudi informacijsko in učno okolje, ki spodbuja in omogoča samostojno učenje. Šolski knjižničar v sodelovanju z učitelji in drugimi strokovnimi delavci v okviru vzgojno - izobraževalnega procesa (pouk predmetov, dnevi dejavnosti, interesne dejavnosti in druge oblike dela) izvaja bibliopedagoško dejavnost, realizira splošne in specifične cilje knjižnično informacijskega znanja in s tem prispeva k informacijski pismenosti učencev ter jih spodbuja k vseživljenjskemu izobraževanju, kar je eden od ciljev vzgoje in izobraževanja (2. člen ZOVFI). "Knjižnično gradivo, informacije, prostor, tehnologija, organizirani v pregledni urejenosti za udobno, učinkovito in uspešno uporabo, so vsem udeležencem izobraževalnega procesa prosto dostopni kadar koli, med poukom, pred njim in po njem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA