Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 229 v sobesedilu:
Šolska knjižnica je torej prostor, ki s knjižničnimi storitvami zagotavlja dostopnost organizirane knjižnične zbirke in informacijskih virov, in nudi informacijsko in učno okolje, ki spodbuja in omogoča samostojno učenje. Šolski knjižničar v sodelovanju z učitelji in drugimi strokovnimi delavci v okviru vzgojno - izobraževalnega procesa (pouk predmetov, dnevi dejavnosti, interesne dejavnosti in druge oblike dela) izvaja bibliopedagoško dejavnost, realizira splošne in specifične cilje knjižnično informacijskega znanja in s tem prispeva k informacijski pismenosti učencev ter jih spodbuja k vseživljenjskemu izobraževanju, kar je eden od ciljev vzgoje in izobraževanja (2. člen ZOVFI). "Knjižnično gradivo, informacije, prostor, tehnologija, organizirani v pregledni urejenosti za udobno, učinkovito in uspešno uporabo, so vsem udeležencem izobraževalnega procesa prosto dostopni kadar koli, med poukom, pred njim in po njem.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani