Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 230 v sobesedilu:
Šolski knjižničar v sodelovanju z učitelji in drugimi strokovnimi delavci v okviru vzgojno - izobraževalnega procesa (pouk predmetov, dnevi dejavnosti, interesne dejavnosti in druge oblike dela) izvaja bibliopedagoško dejavnost, realizira splošne in specifične cilje knjižnično informacijskega znanja in s tem prispeva k informacijski pismenosti učencev ter jih spodbuja k vseživljenjskemu izobraževanju, kar je eden od ciljev vzgoje in izobraževanja (2. člen ZOVFI). "Knjižnično gradivo, informacije, prostor, tehnologija, organizirani v pregledni urejenosti za udobno, učinkovito in uspešno uporabo, so vsem udeležencem izobraževalnega procesa prosto dostopni kadar koli, med poukom, pred njim in po njem. Na voljo jim je knjižničar, strokovnjak za organizacijo in dostopnost informacij, za svetovanje, pomoč, izobraževanje pri iskanju, izboru, vrednotenju, uporabi ter predstavitvi znanja" (Novljan, 2005, str. 175).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani