Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 232 v sobesedilu:
Na voljo jim je knjižničar, strokovnjak za organizacijo in dostopnost informacij, za svetovanje, pomoč, izobraževanje pri iskanju, izboru, vrednotenju, uporabi ter predstavitvi znanja" (Novljan, 2005, str. 175). To pa so tudi temeljni dejavniki šolske knjižnice, ki omogočajo informacijsko opismenjevanje učencev, knjižničar pa je strokovnjak z bibliotekarskim znanjem za organizacijo primernih oblik dostopnosti knjižnične dejavnosti glede na potrebe vzgojno - izobraževalnega procesa. 4.1 Knjižnično informacijsko znanje Knjižnično informacijsko znanje je program informacijske pismenosti, ki se izvaja v knjižnicah osnovnih in srednjih šolah od kurikularne prenove slovenskega šolstva konec devetdesetih letih prejšnjega stoletja. Nastal je na temelju tradicije knjižne in knjižnične vzgoje, ki so jo predvsem v slovenskih osnovnih šolah knjižničarji v preteklosti izvajali v okviru poučevanja predmetov, najpogosteje pri slovenščini ali v okviru nadomeščanj,
bibliopedagoške ure pa so večinoma izvajali knjižničarji sami, brez vsebinske ali ciljne povezave z učitelji in učnimi načrti predmetov, in pregledanih tujih dokumentih.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani