Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 326 v sobesedilu:

Šola ima pri doseganju ciljev osnovne pismenosti pomembno vlogo, pri čemer sodeluje tudi knjižnica s programom informacijske pismenosti. Nacionalni standardi za razvoj pismenosti (2005) predvidevajo, da dijaki ob koncu srednje šole razvijajo:

- poslušano in prebrano kritično vrednotijo, - pri tvorjenju pisnih besedil in branju izberejo učinkovite pisne ali bralne strategije, - tvorijo govorna in pisna besedila glede na različne okoliščine, teme in namene, - obvladajo samostojno delo z besedili (razčlenjevanje, razumevanje, tvorjenje), - prepoznavajo sporočilnost besedil v različnih medijih, - samostojno izberejo, uporabijo in predstavijo informacije v različnih življenjskih okoliščinah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA