Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 343 v sobesedilu:

"To bi moral postati načrtovan, kontinuiran proces, ki bi se pričel že v osnovnošolski knjižnici, se nadaljeval v srednješolskem izobraževanju in se poglabljal na visokošolskem nivoju." (Petermanec, 2006, str. 72) Vsi bi si morali prizadevati, da bi osnovno in po njej srednjo raven informacijske pismenosti dosegel vsak posameznik, čim več med njimi pa tudi visokošolsko. "Tu se znanja poglablja v smeri raziskovalnega znanstvenega dela s primarnimi viri in kritično analizo sekundarnih, kjer knjižničar knjižničarski del programa navadno samostojno izpelje na začetku študija kot splošni uvajalno predmet vsake predmetne skupine, znanje študentov pa poglablja z individualnim svetovalnim delom pri razreševanju tematskih problemov študentov, je pa tudi sodelavec pri projektnem, raziskovalnem delu, kjer uveljavlja knjižničarske vsebine informacijske pismenost". (Novljan, 2005, str. 184).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA