Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 344 v sobesedilu:

(Petermanec, 2006, str. 72) Vsi bi si morali prizadevati, da bi osnovno in po njej srednjo raven informacijske pismenosti dosegel vsak posameznik, čim več med njimi pa tudi visokošolsko. "Tu se znanja poglablja v smeri raziskovalnega znanstvenega dela s primarnimi viri in kritično analizo sekundarnih, kjer knjižničar knjižničarski del programa navadno samostojno izpelje na začetku študija kot splošni uvajalno predmet vsake predmetne skupine, znanje študentov pa poglablja z individualnim svetovalnim delom pri razreševanju tematskih problemov študentov, je pa tudi sodelavec pri projektnem, raziskovalnem delu, kjer uveljavlja knjižničarske vsebine informacijske pismenost". (Novljan, 2005, str. 184). Naj to poglavje zaključimo z mislijo Majde Steinbuch (2006, str. 183): "... pod sodobnim poslovanjem šolskih knjižnic lahko razumemo opravljanje nalog in obveznosti v skladu z zahtevami sodobnega časa, kar se v končni fazi izraža v programih informacijskega opismenjevanja učencev, pri čemer spodbujajo tudi branje."



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA