Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 517 v sobesedilu:

Belingham Public Schools (cit. v Herring, 2008, str. 116) v zvezi z namenom strani opozarjajo, "da naj dobra vstopna stran:

- usmeri notranje uporabnike na dobre zunanje vire informacij - usmeri zunanje in notranje uporabnike na pomembne informacije za izvedbo kurikuluma - seznani zunanje uporabnike z življenjem in delovanjem šole - odločilno besedo pri načrtovanju naj imajo šolski knjižničarji, ker so strokovnjaki za iskanje informacij in informacijsko opismenjevanje."


Becta 7 (cit. v Herring, 2008, str. 120) svetuje učiteljem in šolskim knjižničarjem, ki oblikujejo šolske strani, naj se vprašajo:



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA