Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 559 v sobesedilu:
Dalajlama 6 ANALIZA SPLETNIH STRANI ŠOLSKIH KNJIŽNIC Cilj analize je primerjava spletnih strani slovenskih šolskih knjižnic s spletnimi stranmi tujih šolskih knjižnic po kriterijih, ki so navedeni v prejšnjem poglavju. 6.1 Vzorec in metodologija raziskovanja Vzorec je sestavljalo deset šolskih knjižnic. Glede na Herringova (2008) priporočila smo pregledali večino spletnih strani slovenskih šolskih knjižnic in po krajši preliminarni analizi in glede na dejstvo, da se uporabniki šolskih knjižnic bistveno razlikujejo po programu, ki ga obiskujejo (osnovne šole od srednjih in visokih, splošne od strokovnih), smo izbrali pet slovenskih srednjih šol, ki so najbolj sorodni programom Srednje šole za oblikovanje Maribor. Na podlagi literature in IASL smo izbrali štiri spletna mesta šolskih knjižnic, ki veljajo za zgledna, in eno knjižnico iz nemško govorečega področja zaradi podobnosti profilov in informacijske kulture uporabnikov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani