Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 74 v sobesedilu:

Pri sklepnem delu - vrednotenju - pridejo do izraza obvladovanje klasičnih in novodobnih vrst pismenosti (branje, pisanje, poslušanje ...) ter kognitivne in metakognitivne sposobnosti. V ospredju je seveda kritično mišljenje in kreativno reševanje problemov, ki vključuje razumevanje, sintezo, analizo, interpretiranje, povzemanje in ne nazadnje vrednotenje. Celoten proces se lahko načeloma ob ustrezni dostopnosti raznovrstnih informacijskih virov, ki so prosto dostopni prek interneta, odvija tudi od doma in ne le iz specializiranih ustanov (npr. šol, knjižnic), za to pa je potrebna ustrezna stopnja informacijske pismenosti in sposobnost razreševanja informacijskega problema skozi informacijski proces, za kar pa se je potrebno usposobiti skozi formalne in neformalne oblike izobraževanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA