Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 211 v sobesedilu:



2.6 Pomen ponudbe knjižnice za predšolskega otroka Pomen ponudbe knjižnice za predšolskega otroka je povezano s kvalitetnim in otroku primernim izborom knjižničnega gradiva ter kvalitetnim dostopom do njega. Pomembno je, da so prve podobe, ki jih posredujemo otroku, kakovostne, raznovrstne in zanj spodbudne (Avguštin, 2003, str, 103).

Otrok se že od malega zanima za neznane, nenavadne, pa tudi vsakdanje reči (Pakiž, 2006, (4), str. 47) zato je pomembno, da je ponudba v splošnih knjižnicah pestra in zanimiva, saj si otrok ob knjigah prične razvijati izkušnje, na katerih bo gradil svoj pogled na življenje in družbo ter se uspešno spopadal z novimi nalogami.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA