Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 212 v sobesedilu:

Pomembno je, da so prve podobe, ki jih posredujemo otroku, kakovostne, raznovrstne in zanj spodbudne (Avguštin, 2003, str, 103).

Otrok se že od malega zanima za neznane, nenavadne, pa tudi vsakdanje reči (Pakiž, 2006, (4), str. 47) zato je pomembno, da je ponudba v splošnih knjižnicah pestra in zanimiva, saj si otrok ob knjigah prične razvijati izkušnje, na katerih bo gradil svoj pogled na življenje in družbo ter se uspešno spopadal z novimi nalogami.
Pomen ponudbe v splošnih knjižnicah se kaže v izboru raznovrstnega in bogatega knjižničnega gradiva, ki je temelj na katerem je mogoče graditi različne oblike knjižne vzgoje in spodbujati bralne navade že pri predšolskem otroku.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA