Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 224 v sobesedilu:



Pomemben prispevek pri ponudbi knjižnice za vsestranski razvoj predšolskega otroka pa se kaže tudi v rednem izvajanju bibliopedagoških ur s predšolskimi otroki, pravljičnih ur, igralnih uric s knjigo, literarnimi srečanji z ustvarjalci za mladino, razstavami ter kreativnimi delavnicami. Pestra in zanimiva ponudba v splošnih knjižnicah je tako za predšolskega otroka kot njegove starše prva spodbuda k branju, igri, komunikaciji, medsebojnim odnosom, ustvarjanju ter nadgradnji svoje osebnosti.

Splošne knjižnice s svojo ponudbo, izkušnjami in strokovnimi nasveti v veliki meri pripomorejo k nadaljnjemu bralnemu razvoju vsakega otroka. 2.7 Pomen in vpliv branja za predšolskega otroka Živimo v računalniški dobi, vendar se pomen branja ne zmanjšuje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA