Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 276 v sobesedilu:



Odrasli smo kot vrata, ki otroku dovoljujejo vstop v posamezno knjigo, to pa tako, da mu omogočimo, da je knjiga vedno v njegovem dosegu, da mu jo ponudimo in preberemo, se ob njej z njim igramo, ustvarjamo in pogovarjamo. Otroku moramo pokazati svoj človeški odnos do otroka in do literarnega dela (Grosman, 1996).

Odrasli kot otrokov vzor, ki otroku vsak dan berejo in se ob tem z njim pogovarjajo, so v dobesednem smislu ustvarjalci otrokove prihodnosti, saj ustvarjajo njegove predstave, simbole, oblikujejo doživljanje, logiko in mišljenje in ob tem tudi sami rastejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA