Korpus bibliotekarstva
Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 281 v sobesedilu:
Zaveda se, da mora poznati in pri izbiri knjig upoštevati posebne zvrsti, ki so namenjene predšolskemu otroku, ter njihove zahtevnostne stopnje. Izbor in poznavanje ustreznih knjižnih zvrsti in njihovih zahtevnostnih stopenj še le omogočata knjigi in odraslemu, da pride knjiga ob pravem času do pravega otroka, da zazveni in izzveni v malem uporabniku v vseh svojih razsežnostih in tako res v polni meri izpolni svoje poslanstvo (Kobe, 1974, str. 73). 2.9 Življenje predšolskega otroka s knjigo Predšolskega otroka knjiga v prvi vrsti razveseljuje. Razveseljuje ga že s tem, ko mu s pisano zunanjo podobo obetavno zbuja radovednost in vznemirljivo pričakovanje.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani