Korpus bibliotekarstva

Kolar, Darja: Nekateri sociološki vidiki predšolskega otroka v splošnoizobraževalni knjižnici. Diplomsko delo. 2009, poved 419 v sobesedilu:

Pravljičnih ur se je udeležilo 26, 95 % otrok, lutkovnih predstav 19,84 %, bibliopedagoških ur 7,54 %, veselih počitnic 6,35%, knjižnih ugank 4,76 %, najmanjša udeležba pa je pri literarnih srečanjih s 3, 09 % udeleženih predšolskih otrok vseh anketirancev.

Vprašanje št. 12: REDNI OBISKI SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE KNJIŽNICE IN STIK S KNJIGO OTROKOM IZBOLJŠAJO: [...].


43 (9,2%) anketiranih vzgojiteljev in hkrati največ ocenjuje, da redni obiski v splošnoizobraževalni knjižnici in stik s knjigo otrokom izboljšajo komunikacijo z okolico in vrstniki, 39 (38,04%) vzgojiteljev je izrazilo, da se pri otroku poveča strpnost do drugačnosti, 38 (8,02%) vzgojiteljev je izjavilo, da se pri otroku poveča tudi intenzivnost vključevanja v družbo, z vrstniki in okolico, izboljša se odnos do tuje lastnine in poveča se pogostost vključevanja v razgovor oziroma razpravo z odraslimi in otroki.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA